fredag 9 april 2010

Full fart igen

The kids are back! Gasar upp farten till 120 igen.
Exet var snäll att skjutsa hit dom, eftersom bilen ju saknas.

Började med en smäll. Storasyster tvinnade omkring på köksstolen så hon ramlade/gled baklänges. Hamnade mellan elementet och stolen. Bang! Slog upp skorven hon redan hade på bakhuvudet efter en vurpa förra helgen i stugan. Liiite blod och högljudda skrik. Stackars liten...men vad var det nu jag har sagt tusenförtitre gånger om att sitta still på stolen!!??...tänkte jag, men sa inget. Sånt tar vi sen.

Lillebror började med en pott-kissning! Klistermärke! Såå nöjd med sej själv! :)
Berättade att hos pappa hade han då inte zizzat på nån potta. Envis-grisen...
Efter läggdags ropade han "mamma nu kommer det zizz". Upp med honom och på pottan. Å visst kom det! Klistermärke!

Rutchkanan beundrades storögt.
Lillebrors första kommentar: "Men mamma, jag e fö liten...inte åka nu..." Fegisen. Men sen gjorde han en premiärtur. Fast jag var tvungen hålla ena handen :)
Storasyster = orädd

Klurar på ett projekt jag tänkt på länge...inväntar måndag och besked om det till rimligt pris går att få tag på frigolitkulor...
Det är många projekt som snurrar i hjärnan nu...tid, plats och pengar saknas dock...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails