torsdag 15 april 2010

Det är ingen lek...

...att ha svinont i den förbannade visdomstanden samt omkringliggande tänder. Samtidigt som snoret börjat rinna ur en täppt näsa. Å så har jag ont i örat också. Kanske tanden som känns ända in i örat?? Ev lite feber. Men den hålls i schack av alla piller jag stoppar i mej i varierande mängd var fjärde timma.
Gnäll gnäll gnäll och gnissel...

Tvångsvilade med barnen på em.
Under tiden hade vi tydligen haft besök! Pappa hade varit hit och bytt däck på min bil. Me like!
Han hade kikat in och sett att vi sov allihopa.

Lillebror har varit stora skräcken hela eftermiddagen...
Men han är snygg i alla fall! Premiärbesök hos frisören idag för att fixa till en riktig frisyr. Han var så duktig och satt stilla som ett ljus hela tiden. Liiite skruvigt blev det alldeles på slutet. Sög snor från läppen och åt hår... smaken är som baken...

Storasyster har bara fått slangmat varannan natt denna vecka. Vi ju håller på att dra ner på maten. Och nu har jag slut slangar. Kom överens med exet om att vi kör varannan natt tills vi har slut på de vi har. Tror han sa han har 4 kvar. Sen avslutar vi nattmatningen och ser vart det bär iväg på vågen.
Imorse försökte jag få henne att ta antibiotikan i tablettform. Vi hade pratat om det i två dagar - förberedelse är för henne A och O. Men när det kom till kritan gick det inte. Ingen skada skedd, men hade det gått hade vi kunnat dra ur slangen helt när sondmatningen är avslutad.
Tror vi skulle hålla på med antibiotikan till nästa återbesök - i slutet av maj. Så det är ju ett tag kvar.

Jaha...undrar om jag ska skrapa ihop ork att släng några lortungar i duschen då...
Bye for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails