måndag 12 september 2011

Real housewife



Dagens outfit!
Eller...eftermiddagens i alla fall :)
Undrar förresten om nån skulle kommentera det om jag gick i detta urtjusiga nylonförkläde på jobbet...? =)))

Underbart i alla fall att komma hem i tid!
Första dagen som varannanveckas 75%-jobbande mamma. Lovely!

På med förklädet och parkerade vid spisen.
Tacos till storasyster.
Och..ja just det; pannkaka till lillebror.
"Åååå....du e nog världens bästa mamma...."

Jo. Ett tag kanske. Ända tills jag själv degraderade mej till sämsta.
För måste man inte vara sämst när man nästan blir arg på en 6-åring som inte lyckas få in i hjärnbanken att det heter Kåk när man får tre och två lika i Yatzy. Efter fjorton (14) kåkar borde det väl fastna!!!? Eller!!!?
Så jag är sämst...
Opedagogisk...
Överambitiös...
Och som har för höga "förhoppningar" på en trött storasyster...som vill spela igen och igen och igen...men frågar samma fråga varje gång!

(Jo, jag har läsglasögon på mej. Styrka +1,5. Imorron är det dags för optikern igen...)

5 kommentarer:

  1. Snyggo! En perfekt mamma ser jag på bilden!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. det är inte alla som är upplärda att spela poker med sin morfar om nonstop karameller. du har ett försprång där fniss

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails