tisdag 18 januari 2011

Väntar på effekten

Har fått sticket idag. Sticket i rumpan som kommer göra mej snäll och from som ett lamm. *harkel*
Hoppas effekten kommer snart, för den behövs...
Lillebror är på topp idag. Sur och grinig. Vill ingenting. Vägrade dagis, så han fick följa mej istället. Vägrade frukost. En hel massa skrikande å tandagnisslande i bilen.
Vägrade lunch. Mer skrik. Högljudda skrik. Jag blir så trött...och jätteARG!!!! Hur mycket tålamod är det meningen att man ska vara utrustad med!!!???

En annan effekt som jag fått erfara är en av det icke önskvärda slaget. En bieffekt.
Försöker sluta röka. Sugtabletter har inhandlats, eftersom jag gick på reklamen och dosan dom förvaras i var så liten och snodig. Hur som helst. En bieffekt är gasbildning. En av de biverkningar som drabbar 1 av 10 användare. Självklart är jag denna 1:a.... Som att jag inte redan har nog av det problemet redan... Har låtit som en kulspruta hela helgen! Och jag kan säga som så...det luktar inte rosor...
Sugtabletterna kostade dessutom nästan dubbelt så mycket som en cigg-paket. Motivationshöjande? Nej!!!
Nu övergår jag till en förut beprövad metod: snus! Det blir jag då inte pruttig av i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails