söndag 30 januari 2011

Horn

Fyndade älghorn på auktionen för 60kr! Målning står nu på agendan! :)
Och ett lagom stort strykbord att ställa på bordet, så jag slipper fram med det stora. För jag stryker ju så ofta...

Barnen var på dagsförvaring hos farmor. Hämtade på em. Lagom till att lillebror återigen trodde att han skulle bestämma över mej... Han fick ett hysterianfall utan dess like! Slåss gör han också, den lille illern! Hårt och mycket. Som att man är en boxningsboll. Både jag och farmor fick känna på knytnävarna. Grrr.....

Så det blev horn av två slag idag. Horn för väggen och horn i pannan.

Men nu myser vi. Lillebror är inte elakt jämt. Fast ni kanske tror det... Jag använder kanske bloggen till att spy ur mej lite för mycket gnäll ibland. Men men... Citerar en "klok" man som jag hörde på TV igår kväll: "Don't get me wrong, I love my children, but on this one God broke the volume control!"

Storasyster har med rådjursögonen tiggt sej till att få en egen mantel. Självklart. Hade väl inte räknat med nåt annat :)

1 kommentar:

  1. Hmmm... Vad ska du ha hornet till? Säkert något fiffigt, om jag känner dig rätt... =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails