onsdag 5 januari 2011

Kniv!

Världens bästa mamma låter barnen skära gurka. 
Lillebror är i himmelriket! En kniv! 
Han skar nästan en hel gurka i små små bitar under djup koncentration :)



Sen åt vi tacos! Trodde väl aldrig att mina små lortungar skulle äta nåt sånt, men OJ OJ vad fel jag hade! Storasyster klämde en tortilla och ett halvt skal! Så det måste ha varit utomordentligt smaskigt!











 Vi har hälsat på syrran och nya bebisen idag. Konstaterar att jag är urkass på bebisar. Det bara låser sej och det känns som jag aldrig tagit i en förut. Vill så gärna att det ska kännas annorlunda, men det är lika varje gång... Trodde jag skulle dit och snooza bebis-lukt. Men nej. Kände ingen som helst lust till det när jag väl var där. Måste ju vara nåt allvarligt fel på mej...
Så sorry... Hoppas du inte blev ledsen, sis. Ska försöka skärpa mej nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails