söndag 23 januari 2011

Smakar blä!

Nu ska den gamla hallspegeln få färg. Målar utan att fråga...mamma... 
Snart är det för sent så du får hojta till fort om du ogillar idén! =)

På bilden ser ni min för tillfället värsta fiende. Bannade burk! Eller bannade burklock rättare sagt. Sitter som berget varje gång. Fastklistrad. Dessutom med barn-lås-funktion. Tryck och vrid samtidigt på nåt som är ihopklistrat, så förstår ni varför toppen på burken är sned! I ett raseriutbrott har jag en gång försökt banka loss locket med hammare.
Denna gång slutade det med ett smakprov. Tog i så jag nästan blev skinnflådd i handen. Samtidigt svor jag säkert en ramsa. Måste ha svurit. För annars förstår jag inte hur lacken kom in i munnen när locket lossnade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails