tisdag 18 januari 2011

Våndas och väljer

Första gången jag såg den här lampan på IKEA blev jag kär! Sen ledsen...
Den är ju så stor så man måste bo way bigger än jag gör!!!
Synd att den inte görs i mindre format också. Skulle uppskattas av många. 
Hallå!!! IKEA!!!???


Maskrosor slår liksom an något hos mej... Så när jag såg den här tapeten var det väl nästan onödigt att bläddra vidare i tapetböckerna. 
Men bläddrat vidare har jag gjort i alla fall, för sakens skull...
Lånade hem fler tapetböcker idag. Men...det blir nog så ändå...att min hall kommer prydas av maskrosor i vit/blankt utförande. 
Och jag tänker INTE fråga pappa om lov!


Men...imorron är en annan dag...med annat tänk och nya synvinklar... Så vi får väl se :)

6 kommentarer:

  1. Den tapeten har vi i vårt vardagsrum, är supernöjd. Hälsningar Simon´s mamma Annica

    SvaraRadera
  2. Åh va snygg den tapeten var! Heter den oxå maskros? Kommer från vart? *Vill Ha*
    Ja den där lampan har jag oxå spanat på... Men har samma "problem" som dej, vart ska vi ha den???
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mej att den är jättefin i ett stort rum!
    Tapeten heter Eco White, nr 1047

    SvaraRadera
  4. Underbar tapet!!
    Tänk om jag skulle kunna få tummen ur å komma å hälsa på dig någongång så att jag får se den live!! =)
    Lampan är också snygg men som sagt var här hemma...
    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Som nyhet finns det en mindre variant oxå! Maskros lampan finns med 80 cm diameter o. i 55 cm diameter.

    SvaraRadera
  6. Men Matilda!!! Vet inte om jag ska bli glad eller arg för den infon!
    Nu sitter jag och blänger i taket och försöker fundera ut om en sån mindre variant skull passa... =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails