fredag 21 januari 2011

Om...

Om jag var man kunde jag sitta still och se på de TV-program jag ville se. Som På Spåret och om en liten stund Skavlan. Jag kunde slappna av och njuta av kvällen.
Om jag var man kunde jag tänka att "Imorgon är en ny dag när jag hinner göra det jag inte hann idag."
Kanske göra sådär som det sägs att man ska göra - fånga dagen...
Hua...vilka förutfattade meningar jag har...

Men jag tar simultankapaciteten till en ny nivå istället...som alltid...
Skär spegelglas, surfar, äter, textar, funderar, springer runt...allt samtidigt...så nu har jag (självklart!?) fått huvudvärk...För (självklart!?) har jag ätit dåligt och mest druckit kaffe, för att försöka hinna med allt jag planerat.

Det här med simultanförmåga är ofta bra, men ibland hade det varit en dröm att få vara man och kunna ägna sej åt en sak i taget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails