onsdag 1 september 2010

Förbannar tjuvar...

Morgondagens uppdrag blir att kolla vad jag har till försäljning på stora loppis-gallerian. Och vad jag sålt sen i fredags. Dom hade inbrott lördag natt och datorerna blev stulna. Datorerna som innehöll all försäljning. Pengarna är kvar, men vad som sålts är det ingen som vet.
Är efterklok och önskar att jag varit mer när dom skaffade datorer. Frågade om dom hade back-up på filerna, vilket dom inte hade. Då tänkte jag mest på vad som skulle hända vid en dator-krasch...vilket ju hade haft samma resultat som nu... Hoppas att det i fortsättningen kommer finnas back-up, eller att dom i alla fall tar med datorerna hem...
Så om DU som tog dom ser detta: Snälla!!! Maila filerna.................. *önsketänker*

2 kommentarer:

  1. Surt, hoppas de har stor nytta av datorerna...Undra varför de inte tog pengarna????

    SvaraRadera
  2. Pengarna var inlåsta eller inte där, som tur var.
    Backup hade dom tydligen haft. Men USB-minnet hade varit hemma och inte använts just då. Såklart... Nu hoppas jag verkligen dom har lärt sej!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails