fredag 3 september 2010

Då var det gjort!

Jag har äntligen skickat in den. Ansökan. Den jag skulle ha skickat in redan efter midsommar. Men...sommaren kom liksom ivägen. Dessutom en massa funderingar.
Nu har jag i alla fall ansökt om hjälp. Får väl se om de fortfarande är lika positiva som i juni...
Bollen är nu i alla fall i rullning och jag hoppas att jag kan komma igång att undersöka om detta kan fungera. Min lilla idé. Det är spännande och skrämmande om vartannat...
Min arbetsförmedlare hejjar på mej och manar på mej att reda ut allt. Att bara lägga det åt sidan för att jag inte vågar/orkar är inte bra. För tänk om jag sen sitter där på hemmet som pensionär och grämer mej för att jag inte vågade!? Så till veckan väntar ännu ett möte men nån erfaren/kunnig person för att presentera/diskutera kring mitt projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails