tisdag 21 september 2010

Ensam i världen?

Ibland undrar man...
Har surfat runt en del på Tradera. Skickat iväg nån fråga ifall det var något jag undrat om nåt som verkat intressant.
Idag fick jag ett mail:
Ämnesraden: gröna
Mailet: Hej, ja, det går jättebra!

??????????????????????????

Vadå gröna? Vad är det som går bra? Och hon som mailet är från - vem är hon?
Jag var tvungen maila och fråga vad som menades.
Fick svaret: Jo, det gällde mina gröna ljusstakar.
Eftersom jag är klipsk och snabbtänkt förstod jag därför att det hela gällde Tradera. Dessutom hade jag lagt auktionen i minneslistan och kunde därför lista ut vilken det gällde. Men minneslistan är lång! Så jag hade lika gärna kunnat kammat noll!
Undrar om säljaren tror hon är ensam på Tradera med gröna ljusstakar?
Och varför envisas en del med att inte trycka på svara-knappen så att frågan man ställt och auktionsnumret bifogas?

Ja...helt klart ett i-landsproblem...men jag bara undrar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails