onsdag 29 september 2010

Bra

Sista dagen som praktikant. Imorron börjar allvaret :)
Har haft mitt första samtal idag, för att få träna lite och känna om jag kan. Och tamejfasen om inte det jag lärt mej utbildningen sitter kvar i alla fall! Långt in, men kvar. Det är ju ändå 5år sen jag fick min fil.kand och yrkesexamen. Vindlande vägar under 5år, men nu äntligen får jag göra det jag vill! Får verkligen hoppas att det blir så bra som jag tror. Jag vill verkligen det!

Lillebror har haft en bra dag både på dagis och hemma.
Storasyster har inte klippt nån. Förhoppningsvis inte klippt till nån heller.
Min lilla lillasyster fyller 30år!???? Hon den där lilla, som är född -80!!!???

Enda smolken i bägaren är avundsjukan.Den som gnager i mej. Förtär mej. Rynkar ihop ögonbryn och panna. Gör att ögonen utstrålar precis det ogina jag känner.
Nej då! Skojar bara! =))))
Men jag är grymt avis på min vän som köpt valp. Mjuk, gyllenfärgad, underbar golden-kille. Vet inte ens om jag vågar åka dit å titta på underverket... Kanske försvinner han då, så där hux-flux, och dyker upp som gubben i lådan i ett litet hus i en annan liten by...
Sen, när förutsättningarna blir bättre, DÅ ska jag ha hund igen! Mark my word!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails