lördag 15 februari 2014

Mello del 3

Idag har det varit matlagning på schemat. Barnfri helg alltså.

Och en god vän fick agera jourhavande barnmorska när jag hittade en lapp där det stod att jag i måndags hade tid för att ta ny dos p-spruta (snäll-spruta alltså). Tur man har rätta kontakterna som är villig att på en lördag sticka en där bak! ;-)))

Sen har jag nyss för första gången tryckt i mig en stor skål edamamebönor med salt och ingefära. Gott? Helt okej. Väntar med spänning på eventuella efterdyningar... ;-)

En bra dag avrundas nu med ännu en upplevelse! Mello!
Chockar dagen till ära kroppen med ett vinglas. Här ska dissas!

Outtrigger
Skapligt bra tills han började "sjunga" sådär avgrundsvrålande. Gillar INTE! Obehagligt!

EKO
Passerade förbi utan att jag minns den...

Oscar Zia
Som dissar-kollega sa: Trodde Gessle hade ensamrätt på sha-la-la-la?

Shirley Clamp
Gillar inte. Har aldrig gjort. Hennes röst passar inte i mina öron.

State of Drama
Som att den spelats in på nån radhusgata i nån engelsk förort...

Cajsa Stina Åkerström
En Åkerstöm är alltid en Åkerström. Bra. Men gäsp... På nån visfestival kanske...

OCH HÄR kom Björn inflygande och fick mig att skratta så tårarna rann! Han skulle ha vunnit hela mellot! Hängandes med tårna preciiiis nära golvet!

Ace Wilder
Hon vill inte jobba. Och jag tror inte hon lagt särskilt mycket energi på nåt annat heller... Dåligt.

dr Alban & Jessica Folcker
Bara att doktorn är här räcker. Stilpoäng för vita kostymen. Bäst ikväll. Vad nu det säger...

Vidare? Doktorn och Oscar. Möjligtvis Ace.
Japp. Två rätt. Två småungar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails