lördag 1 februari 2014

Mello del 1

Kan inte frångå fler års tradition.
Här kommer min recension av kvällens deltävling - första delen av årets musikhändelse. Älskar att hata! :-)

Yohio
Samma känsla som förra året. Han ser annorlunda ut. Jag förväntar mig annorlunda musik. Men han levererar alldaglig, varjedagmusik. Märklig kombo blir det då för mig.

Mahan Moin
Innan hon började sa hon att låten var ett träd och att alla människor ska mötas i stammen på trädet. Jag kraschade rätt in i det...

Linus Svenning
Ja, sorglig text. Men sen inget. Fel röst liksom.

Elisa Lindström
Som en jättetazzel struttade hon runt och gjorde reklam för Dansbandsveckan. Tack! Jag har sängplatser kvar. Välkomna!

Alvaro Estrella
Johan Travolta? Ont i pungen? O-o-ooo-o!

Ellen Benediktson
Fint. Men långsamt. Lite som i mellanstadiet på nåt mörkt hemmadisco, dansandes tryckare. På 80-talet alltså. Inte nu.

Sylvester Shlegel
Kvällens gapskratt! Helt otroligt!!! HAHAHA!

Helena Paparizou
Jo, men helt okej. Inget trams. Bra drag.

Jag tippar Chipset och Helena direkt till final
Yohio coh Sylvester till andra chansen

Oj så fel jag hade... Åldersrelaterat?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails