lördag 8 februari 2014

Mello del 2

Nu kör vi!

Jem
Uppgraderad version av...ja...jag vet inte...känns som jag hört den förr. Love trigger? Not so much...

The Refreshments
Halelulja för de skorna! Och en spagat! Jag bedömer nästan alla utifrån skorna, och dessa herrar förtjänar respekt!

Manda
Rapunzel? Och med klor som värsta vampyr!
Predikar om att alla ska känna sig nöjda med vem de är och ser ut...sopa framför egen dörr först kanske...

Panetoz
Ja! ALLA öststatsländerna skulle rösta på denna!

Pink Pistols
Så gammalt. Så Army of lovers. Så inte bra

Sanna Nielsen
Ballad. Så otippat... Härlig refräng, men...

Little great things
Mormor tror att denna var småflicksfavoriten i dagen tävling. Räknas 41 som småflicka?

Martin Stenmarck
Punk-klädd. Men hallå? "Ja, slapp man titta på han som sjöng så kanske den gick att lyssna på..." säger brunetten. Jag tycker Martin kan gå hem...


Jag röstar på Panetoz och Little great things.
OCH sen röstar jag bort programledarna. IGEN! Vad är det meeeed dom!!!?

BÄSTA var Bananen och Herreys! Herreguuud! Skitbra!!! Barnen blev väldigt storögda när jag sjöng så det dånade! "Men om det var när du var liten måste de där gubbarna ju vara jättegamla!?" Harkel...

50% rätt! Efter solsken kommer värsta regnet. Jajemensan!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails