söndag 19 januari 2014

19. Kolla! Det här är ett fynd jag gjorde en gång.

Columba äggformare från Nilsjohan
För att jag gillar retro.
MEN! 
Inget ägg jag någonsin försökt steka i formen har någonsin blivit så 
fint som jag trott att det ska bli! 
Bara en massa kladd! Och VEM får diska formen? Jo JAG! 
Stekpannan måste vara totalt platt. Ingen gammal teflonpanna som 
börjat kulpa sig - då rinner allt ut...
So consider yourself warned! 
Det finns en rad nyproducerade varianter i roliga former. 
Vi har t.ex. ett kaninhuvud. Funkar ännu sämre... 
Eller är det "chaufför'n" det är fel på kanske...? ;-)

4 kommentarer:

  1. Aj då...inte så roligt när det inte funkar. Tappert att du försöker dock. Kaninhuvud? VIsa formen :)

    SvaraRadera
  2. Nu ska jag skriva nåt jag tänk skriva länge...det är så jobbigt att skriva in alla de där siffrorna för att tala om att man inte är en robot. Vill du ta bort det eller är det nåt du gärna vill ha kvar? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, tänker inte ta bort. Fick in jättemycket spam förut, så det var därför jag satte dit det.

      Radera
    2. Aha nej, då ska du ju ha kvar det! Jag klarar mig :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails