fredag 29 juni 2012

Idag...

... är jag finast. Tycker jag! :-)


6 kommentarer:

  1. Åh! Det tycker jag med!! Tänk att få träda in på AF å möta denna ljuvliga skönhet, inte många som tror det döljer sig en tiger bakom rosorna heller...:-)
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Hahaha Marie...den var bra.
    Mycket fin klänning!!

    SvaraRadera
  3. Oj Marie! Jag läste "en tiger bakom TROSORNA", hahaha!
    Men ROS-klänningen såg sådär härligt somrig ut!

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Ja, vem vet Diddi...det kanske finns en tiger där bakom också...!!!! :))))
    Trotsade skitvädret och lekte sommar hela dagen. Funkade sådär. Men fin har jag då varit! :)
    Tack sötisar!

    SvaraRadera
  5. Blommigt är fint! Snyggt syrran!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails