lördag 17 mars 2012

Mer Reima diss!

En vän på FB delar med sej:
"Jag har haft dåliga Reimaoveraller flera gånger så min bojkott påbörjades för 4 år sedan när de ansåg att det är normalslitage att dragkedjan går sönder efter två månader. Fick tillbaka pengarna av försäljande butik i allafall men jag antar att det blev butikens förlust."
Så det är inte bara jag som klagat och fått kalla handen! 
Denna vän bor i Göteborg där det ju är mindre snö och blötare än här och därmed troligtvis mer slitage. Hon rosar Gekås overaller som hon aldrig haft nåt att anmärka på. Värt att fundera på till nästa år! Och det visar ju att kvalitet verkligen inte alltid sitter i priset!


Sen kan jag ju önska att butiken jag beställde från, Wilma&Morris, skulle visat lite mer goodwill än att bara hänvisa till Reimas svar. Dåligt!

2 kommentarer:

  1. Nej så dåligt! Har ingen som helst erfarenhet av reima själv. Har endast testat polarn o pyrets och Gneis. Vilka håller och kommer att kunnas användas av fler barn om jag vill.

    SvaraRadera
  2. Ja, satsa på Gekås nästa år!
    Nu är mina barn 17 och 19 men när lillebror hade på sig en ärvd Gekåsoverall på förskolan, frågade personalen var overallen kom ifrån, då det var den bästa overall de sett..... och de har ju sett några.
    Jag tror att jag gav 300,- för den och den gick sedan i arv till ytterligare två barn som jag vet, så absolut värt att ta sig en tur till Ullared när man har barn i åldern då de inte har så mkt synpunkter.
    Lotta från Grödinge

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails