söndag 4 mars 2012

Dagsredovisning

Ätit för mycket godis.
Tvättat.
Spelat Majong på datorn tusenförtifemton gånger.
Lagat två maträtter för infrysning.
Fikat ute i solen, sittandes på sparken, med go'a grannen.
Ätit för mycket godis.

Det som jag absolut skulle göra har jag inte gjort...tvättat håret...och nu är det enligt min "tideräkning" för sent på kvällen. Betyder tidigare uppstigning i morgon alltså... Kanske dags att omvärdera och omprioritera i mina rutiner!?
Bussen går 06.35 mot andra jobb-byn och andra delen av min arbetsplats. Spännande och lite scary! :-)

UPDATE: Tvättade håret! Är kanske inte så principfast som jag trott!? =)))) 
Och sen har jag ett erkännande...en till sak uträttades under dagen. Julen varar nu inte till påska. Julgardinerna i köket är nedtagna...och nya sitter på plats!

1 kommentar:

  1. Åh Jag älskar oxå Majong!!! Skönt förresten att inte va ensam med julsaker fortfarande ;-) Kan ju erkänna att jag kom på att jag har en adventsljusstake kvar oxå ;-) Hm... men några veckor har vi på oss :-) Kram Titti

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails