onsdag 14 mars 2012

Insikt!

Drabbas av plötslig insikt!
Magen har krånglat ett tag nu.
Börjar så smått stressa upp mej inför nästa veckas 3-dagarsutbildning hemifrån. För HUR SKA DET GÅ som det (inte) funkar nu???
Insikt var det ja...
Input hör ju ihop med output.
Inputten på slutet har varit allt annat än nyttig.
Mycket bullar, godis och annat smått och gott.
En avsockrifiering behövs nog inför resan...

Insikt nr2: Och nu ska jag börja stå! Läste en intressant artikel om hur stående arbete kan hjälpa viktnedgång, ge bättre hållning, avhjälpa värk i axlar osv. Hon som intervjuades hade gått ner tre klädstorlekar på 8 månader! Så nu ska det hissas skrivbord! Var så säker! :)
Nej. Jag behöver inte gå ner tre klädstorlekar. Men bättre hållning och mindre värk vore önskvärt.

(Insikt nr3 i parentes och lite mer "smygande" färg.)
3 lussebullar med smör på gör inte underverk för magens mående...men jag inbillar mej att jag blir snäll snabbare. Dessutom tror en vän på FB att jag är på rätt spår. Efter semla kommer ju jul!..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails