torsdag 24 februari 2011

Torsdag

Fick en återbudstid till kiropraktorn idag. Är helt knäckt. Nacken brakade så det var ett under att inte huvudet ramlade av. Hade min vanliga huvudvärk idag, men tog inga värktabletter för att låta honom se/känna vart jag har ont. Han till och med såg det i mitt ansiktet och pekade ut en linje precis där jag känner mej alldeles avdomnad. Sen satte han nålar också, för att släppa på spänningarna. Ny tid om 4 veckor.
Eventuellt ska jag reklamera dagens behandling. Drabbades av mani och gjorde rent kröken under diskbänken när jag kom hem. Ska jag få städnojja vet jag då verkligen inte om det är värt pengarna! ;-)

Utvecklingssamtal på dagis. Barnen sköter sej och allt verkar lugnt.
Personalen tycker också det funkar jättebra att vi har dom varannan vecka. Jag tror själv att det underlättar att vi byter på fredagar. Då har dom tid att landa och vi hinner bli vi igen innan vardagen tar vid. Är glad att vi hittat en lösning som funkar för oss.
Vi pratade också om storasysters kommande skolstart. Jag har lagt in om byte av skola. Vill inte att hon ska gå här i lilla byhålan. Det funkar inte rent praktiskt för oss. Dessutom är skolan alldeles för liten för att jag ska känna att det blir bra. Inte för oss. Men kanske för andra. Alla är olika. Senast 15 mars får vi besked om valet godkänns.

Denna vecka har jag jobbat varje dag och ska så göra även imorron. Nästa vecka är det sportlov. En dag inbokad redan. Hoppas lite i hemlighet att det blir lugnare med jobb då...  Men säg det inte till nån :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails