måndag 7 februari 2011

Högtryck

Har träffat en upplyftare idag. Som såg mej och minns mej som den jag var förut. Innan allt hände. Hon påminde mej om vem jag är. Om vad jag en gång hade för sikte. Vilket intryck jag ger. Mina styrkor. Hon öppnade en dörr jag aldrig riktigt funderat på.

Jobbar hårt med självtilliten. Den har fått sej en rejäl törn i alla vändor med storasyster. En rejäl törn... Fotfästet är tappat långt där borta innan allt hände.
Jag vet ju att jag kan. Vad jag kan. Men fötterna har inte riktigt fastnat i det än...

Behöver stabilitet just nu. Ett mål. Kanske är jag nu på väg...
Hjärnan arbetar då på högtryck!

1 kommentar:

  1. Åh, vad jag känner igen mig i det du skriver...tappat fotästet och en hjärna som går på högvarv...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails