torsdag 10 februari 2011

En början




Medicinerar ilskan med jordgubbssylt, pannkaka och päronsaft. Sockerkicken funkade ganska bra faktiskt :)

Så nu fick jag fingrarna ur att sätta upp hornet! Eller hornen. Har ju några fler som ligger och väntar :) Råbockshornen var egentligen menade som klädhängare...men det var det här med platsbrist...får se hur jag gör - har fler på lager!
Ramen är så söt och ska nu också bara fyllas med kort på mina älsklingar.
Och så en spegel jag gjort av en gammal ram.
Får jag sen bara byta ut möblemanget och bygga ut huset, så ska det nog bli så bra så. Det är såååå frustrerande att veta hur man vill ha det men blir "hindrad" och aldrig nå ända fram!

4 kommentarer:

  1. SUPERFINT!!! SHIT, vad du är påhittig!!! Verkligen superfint(å jag som hatar sånna dära horn i vanliga fall...) hmmm...gör du dem i rött också?? eller rosa kanske?? =)

    SvaraRadera
  2. Åhhhh va fint de blev! Blev nu grymt sugen på att gå ut o hämta hornet i garaget som jag har avskytt och ej fått komma in i huset;-) Tänka va lite vit färg kan göra;-) SKITSNYGGT!!!

    SvaraRadera
  3. Tack sötisar!
    Å rött vore superläckert! Hade jag haft nåt mer hade jag målat åt dej, Marie. Hade passar perfekt ovanför fina bänken! :)
    Ut i garaget nu, Karro!

    SvaraRadera
  4. Har förresten ett kusinbarn som jag "tvingat" måla ett horn svart. Blev superläckert!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails