tisdag 23 augusti 2011

Mer rapport

Idag fick jag lite fler resultat av storasysters undersökning:
Lungröntgen: UA    =)
Några av blodproverna:
Njuren visade något förhöjt värde av kreatinin. Troligtvis inget att oroa sej för. Kan vara pga att det bara finns en njure. Läser att kreatinin är en restprodukt och att förhöjt värde kan bero på än det ena, än det andra. Jag väljer att avvakta om läkarna tycker det ska göras fler undersökningar.
Sköldkörtelprov: UA. Storasyster har alltså bra ämnesomsättning.
Resterande provsvar hade inte kommit ännu.

3 kommentarer:

  1. Gud så skönt!!! Blir så glad när jag hör det. Håll tummarna för oss nu när det är dags. Imorgon blir det röntgen.....är skiträdd!!!

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar och tår och skickar styrka och ja...du ska veta att jag tänker på dej varje dag! Oftast med tårar i ögonen...som nu...
    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  3. Så skönt att läsa. Jag tycker om när du skriver förklaringar efter. Det är så mkt man inte vet om människokroppen.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails