måndag 22 augusti 2011

Måndag

Ännu en gång lyckades jag få en panik-morgon. Ännu en gång har jag lyckats slå bort snoozefunktionen på mobilen. Halvsov och tyckte att det var långa 7 minuter. Väntade på att den skulle larma. Till slut kollade jag på klockan - kvart i 7!!!!Fast jag vägrar egentligen erkänna att det är jag som kommit åt knappen i menyn när jag ställt larmet. Jag väljer att tänka att det är den bannade mobilen som lever sitt eget liv.
Hann i alla fall precis till skolstarten! Det var viktigast.

Sen kan jag meddela söta Marie att det INTE blir nån balett-tårta! =)
Hon är väl inspirerad av kalaset hos kompisen K, kan jag tänka...
Det hon redan tidigare har beställt är en sån marängtårta jag gjorde till lillebrors kalas - den första tårta hon riktigt gillat och ätit upp hela biten av! Någonsin! Finns det inte jordgubbar att få tag på blir det nåt annat. Blåbär kanske?

Summerar:
Panikmorgon - mycket jobba - snabbtur till Ta-Tillvara (pall + kista = yes!) - mer jobba - linsgnäll hos optikern - färginköp - hem och måla - trött.... go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails