tisdag 13 december 2011

Utvärdering

Jag är Buzzador och får till och från prova nya produkter.
Nu har jag under nästan en månad provat Locobase Repair.

Utvärdering:
Nja.
Först tyckte jag den verkade jättebra.
Men en kräm/salva som i mina ögon ska vara bra, håller längre.
Om jag måste smörja mej varje dag är jag inte nöjd.
Är du?
Eller har jag för höga krav?


Fnasigt ben. Smort i morse.
Som du kan läsa HÄR när jag först fick provtuberna, står det att den verkar upp till 24 timmar. Så dom ljuger ju inte...

Vill du också få prova nya produkter gratis? Tryck HÄR och registrera dina uppgifter.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker nog att ett smörj om dagen är ganska ok trots allt.

    SvaraRadera
  2. Repair är bäst mot torra barn kinder i vintertid!! Men till benen skulle jag inte använda smörjan, den e ju så trög! ;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails