onsdag 8 juni 2011

Sista natten på gården

Idag blev det klart. Inatt är sista natten. Imorgon är sista dagen. Med bilfan. Tjohooo!
Men jag är endast försiktigt positiv. Med min tur är säkert "nya" pärlan ett måndagsexemplar. Om jag utgår från det blir jag ju inte besviken i alla fall... :)

Dagens idag har varit som gårdagen... Full av nya saker att ta ställning till. Ny info att banka in i huvudet. Fler mil längs vägarna. Ett sablans åkande... Men det är ju inte för alltid. Och inte varje dag. Så jag står ut. Försöker nyttja tiden i bilen på bästa sätt. Andas.

Kvällsmat: Fiskpinnar och stekt potatis.
Och till mej ett litet extra tillägg, en 70-tals klassiker: stekta bananer! Jättegott till fisk. För jag tror nog fiskpinnar innehåller lite fisk...nån slags fiskprodukt i alla fall... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails