fredag 3 juni 2011

Annan-lista

- Annan bil provkörd. Mycket bättre! Mer klipp! För klipp måste det vara. Annars kanske min aggressivitet som bilförare går överstyr... Så seriös var jag också att jag pratat med senaste ägaren och även ringt auktoriserad verkstad för att få extra info. Nu inväntas tisdag och snack med banken.
- Annan box till TVn införskaffad. Min gamla var "100% icke fungerande". Det stod så på lappen.
Men eftersom jag "vrålat" så på FB ordnade det sej. Extrabrorsan räckte upp handen och meddelade att det fanns box(ar) att hämta. Gratis! Me like! :) Funkade också!
- Annan atmosfär har infunnit sej i lilla huset. Kidsen är hemma.
- Annan person fixar ny rem på gräsklipparen. Pappa. Har jag tur klipper han också... :)
- Sen börjar jag fundera på om annan eltandborste ska inhandlas till barnen. För borsthuvuden verkar svåra att få tag på... Det ska i alla fall rapporteras i undersökningen jag deltar i! Krångel undanbedes! Tycker faktiskt att tandborsthuvuden ska finnas i affärerna. Eller ska man behöva beställa allt man vill ha på nätet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails