onsdag 15 juni 2011

Överdoserar

Omega3. Det ska ju vara bra för en, har jag hört. Och det säger (skriver) jag samtidigt som jag rapar efter att ha ätit fisk för tredje måltiden på raken. Lax, sej, lax.
Egentligen hade jag planerat att äta annan fisk till kvällsmat. Matjesill närmare bestämt.
Men så såg jag nåt som såg gott ut på Hemköp. Och enkelt. Lax är ju gott. Tyvärr ofta dyrt.
Denna förpackning var överkomlig i pris, 40kr, så jag högg två stycken. Olika smaker. Toscana och nåt mexikansk.
Gott? Njaaa... Men det gick väl ner. Får se hur den andra verkar. Men det är troligtvis inget jag tänker bjuda barnen på...

Låt er dock inte luras av paketets storlek...
Känner att jag hade för stora förhoppningar på vad 345gram betyder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails