onsdag 15 december 2010

Svullen

Idag har det smaskats på jobbet. Jag och min coachkollega har bjudit på tårta. Vi slutar ju som sagt snart. 
Jättesmaskiga tårtor! 
Kolabomb och Snowball, heter dom. 
Gjorda på caféet på gågatan. 
Ett café som jag för övrigt tycker är urusla på att marknadsföra sina annorlunda, underbara tårtor!


Jag vet nåt mer som ser ut som en snowball just nu...min bleka, svullna mage...
Det är helt sjukt hur magen styr! På fredag har vi friskvårdsdag med alla på jobbet. Avslutas på restaurang. 
Hela dagen kommer alltså bestå av "köp-mat". 
Funkar inte.
Detta har jag oroat mej för ända sen det blev bestämt. Oron gör det ju inte bättre...
Kommer inte bli roligt att åka hem på fredagkvällen...i alla fall inte för medresenärerna... ;-)

2 kommentarer:

  1. Ja dessa tårtor ser verkligen sååå mumsiga ut. Tror bestämmt att de är mina släktingar som äger de där cafet...?! Och då ligger de ju i generna att man gör godsaker;-) *fniss*
    Hoppas att din mage kommer att stå ut med all god mat på fredag!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Som dom sa uppe på sjukhuset till Tilda - Här gillar vi när folk bajsar, rapar och fiser. Så lätta du på du behöver ha ur dig! Ha så kul
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails