tisdag 14 december 2010

"Problem" av olika slag

Idag har jag blivit coachad. Av min coachkollega på jobbet. Tänk att det ska vara så svårt att se saker hos sej själv och våga!? Sånt jag dagligen säger till de som _jag_ coachar. Men när det kommer till en själv blir det liksom en annan sak...märkligt... :)
Nu är det sju arbetsdagar kvar. Sen är jag arbetslös igen. Tillbaka på ruta ett. Stressen börjar krypa på. Och det syns. Munsår. Ett tydligt tecken på att jag är stressad, även fast det inte riktigt känns.

Pratar med exet. Lillebror som lät som en kråka igår, är sjuk idag. Lite feber, så det är väl nån förkylning som ska loss. Tror det måste vara första gången nåt av barnen är sjuk när dom är hos honom. Brukar alltid ske när dom är hos mej.

Och ved går det åt...shit va kallt det varit länge nu! Idag som varmast -18 och nu när jag kom hem -22. Elmätaren snurrar och elbolagen gnuggar händerna...
Och bilen småslurpar glykol, så nåt fel är det. Djupandas och förbereder mej att ringa verkstaden imorron...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails