torsdag 2 december 2010

Den längsta dagen...

Uj uj uj va tråkigt det är att va sjuk...
Å inte har jag kunnat sova bort dagen heller, för då slocknar det i pannan och huset blir kallt. Det är nästan -25 ute.
I brist på annat surfar jag nätet. Har fixat hemkörning från Rusta, så nån gång i helgen får jag en ny julgran i lagom storlek, 150cm. Tur brorsan jobbar på en Rusta-ort just nu. Återstår bara att se om han hittar dit...gatuadressen fanns inte i hans GPS!?
Lite julklappar har jag också klickat hem. Så nu får det räcka för barnens del. Återstår bara syskonbarnen. Tur dom inte är så många :)

1 kommentar:

  1. Åhhhh jag börjar få julklappsångest!!! Måste börja NU.
    Rustagran kanske inte är så dumt? Kanske vore bäst i och med att vi har en hund som tror han kan tugga på ALLT

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails