torsdag 30 december 2010

Frääääs!

Så slog förkylningen till igen då. Hårt och obarmhärtigt.
Åt lunch med några jobbarkompisar på thai-restaurangen. Kände knappt vad det smakade.
Åt den sista portionen av dillkött till kvällsmat. Kände knappt vad det smakade.
Som pärlor för svin(et).
Bortkastat.
Sista dagen som lönearbetare gjord för denna gången. På måndag får jag uppsöka den då forna arbetsplatsen igen, fast denna gång "på andra sidan skrivbordet".
Nu ska jag ladda med snytpapper, salva för röda nariga näsan och en tekopp för att sedan avnjuta en film. Förhoppningsvis en riktig snörvlare, så jag får snora ur mej lite extra och med lite tur bli frisk inför barnens antågande imorron! :)

En sådan skulle jag aldrig använda! Spelar ingen roll hur snorig min näsa blir!
Men för er som känner er manade kan jag berätta att den även saluförs i rött... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails