fredag 17 februari 2012

Skyller ifrån mej

Nej. Jag hann inte klart med allt. Alltså blir det lite hemarbete i helgen...
Skyller på mitt snorfyllda huvud som distraherades alldeles för enkelt av två pratglada kollegor. De gjorde det svårt att tänka och skriva slutdokument.

Eftersom termometern visade plusgrader skyndade jag mig sedan mot biltvätten. Väl inne stannade den. Alldeles vid förardörren.
Skyller på att mitt snorfyllda huvud känns snett och det var därför bilen kom in snett och därför stoppade tvätten. Men jag var i alla fall nog smal att trycka mej ut genom dörrspringan och hämta hjälp...

Väl hemma var det Meandi-party i granngården.
Skyller på mitt snorfyllda huvud...jag beställde fast jag bestämt att jag inte skulle...

Nu blir det pizza till kvällsmat!
Skyller på att kylskåpet var fullt med sånt som snart blir gammalt, så att jag bara måste göra en "vad-huset-erbjuder"-pizza! =)

1 kommentar:

  1. Tack för kvällens hjärliga skratt!! =) =) Brukar vara tv-övervakat i biltvättar....;-)
    OCH DU, KRYA PÅ DIG!!
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails