måndag 6 februari 2012

Skämsmössa...

I slutet på förra veckan ringde storasysters doktor och gav positivt förhandsresultat på cancerundersökningen. Dom skulle skicka till Uppsala för dubbelkoll, men allt såg bra ut.
Toppen!
Telefonsamtalet kom när jag var mitt i nåt stress på jobbet.
Jag andades ut och fortsatte med det jag höll på med.
Så jag glömde...att meddela exet...
Idag kom jag ihåg det.
"Du, jag glömde berätta att dom ringde i förra veckan...."
Och han blev riktigt arg. För det är dessutom inte första gången jag glömmer...
Vad är det för fel på mej?? Han går ju också och oroar sej och funderar!
*skäms*

1 kommentar:

  1. i bland så vet jag själv inte vem jag har berättat vad för. kanske är det en säkerhetsventil för att inte kokaöver? att ha all info i skallen är inte lätt. samtidigt kan jag väl förstå att exet blir arg, det hade jag nog också blivit. Kanske bara släppte du allt för att det var just ett bra besked att få?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails