torsdag 14 juli 2011

Uppäten

Jag pekar gärna med hela handen. Och det funkar bra i mitt jobb.
Att peka med hela handen, vara klar och tydlig. Det funkar. Det ger trygghet.
Jag är ärlig. Mästrar absolut inte. Är noga med att inte lägga någon värdering i det jag säger.
Så jag blir lutad på. Använd som stötta.
Ibland tungt...
Är så glad att jag har människor omkring mej som stöttar mej. Som kommer med bra råd. Som påminner mej om att inte bli "uppäten". Samarbete över gränserna som ger mej så mycket kunskap. Imorron ska jag börja med att berätta hur mycket jag uppskattar en viss människas kloka ord. Japp, det ska jag!
Men just nu önskar jag att jag inte hade varit så snabb med uppätningen av brorsönernas chokladkakor... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails