fredag 8 juli 2011

Fredagstest

Det är ju modernt. Alla gör det. Dricker rosé alltså.
Har provat några gånger, men lyckats hitta sorter som smakat...ganska blä...
Ropade till på FB efter tips på nåt gott.
Nån gång ska jag väl kunna lära mej att det är gott...?
Flera tips ramlade in:
Lord Sinclaire
Let's have pink
Jacobs Creek
Pearlrose
Pink Pet
Hade tänkt välja nån av dessa utifrån hur fin etiketten var. Nån sorts urvalsstrategi måste man ju ha, menar jag :)
Tipsen ska jag spara i plånboken för framtiden, men denna gång litade jag på ett sött butiksbiträde jag sprang på där inne på "apoteket", som bara händelsevis är en gammal klasskompis som jag tycker mycket om. Hon brukade dricka detta, sa hon. Och som av en händelse verkar vi ha samma smak! Gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails