lördag 9 juli 2011

Klurar...

Undrar om jag ska fortsätta på inslagen väg...
Undrar om jag ska ta ett glas rosé, som jag gjorde igår.
Men jag oroar mej lite för följden av detta glas...
Igår skulle jag se på Nilecity. Och det gjorde jag. En liten stund. Tydligen. Upptäckte sen att Nilecity inte visas på TV kl 01.40... Tilläggas bör väl att programmet började kl. 22...
Jag undrar alltså om jag kommer somna lika snabbt ikväll om jag tar ett glas...?
Men i och för sej är det ju inget särskilt på TV en lördag i juli....=)

UPDATE: Tydligen funkar ett glas rosé som sömnpiller endast på första försöket. Denna gång höll jag aldrig på att kunna somna + att jag vridit och vänt mej hela natten. Skulle ha tagit ett till glas... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails