lördag 30 juli 2011

Kalas

Kungen!
Som nästan började grina när han öppnade ett av paketen... 
Jag försöker desperat "jämna ut" hans vapenfixering...hade därför köpt en docka och tillbehör. 
När han öppnade tillbehören var gråten nära kan jag lova! 
Lortungen... Men jag vet att han leker med dockor, så det blir nog bra till slut! :)
UPDATE: Jo då! Nu på kvällskvisten byts det blöja och matas för fullt! :)

En del av kalasfolket.
Vi dukade i garaget för att alla skulle få plats. Perfekt!

Dagen avslutades med ett dopp i båthamnen med grannarna.
Faktiskt riktigt skönt!
Så nu är vi kalasade och renbadade.
Och jag är så glad och nöjd med dagen! Allt blev så bra!
Tack alla som kom!
På måndag, som ju är riktiga födelsedagen, kör vi en liten repris med resten! :)

1 kommentar:

  1. Tack själv för ett toppenkalas! Jag vill ha recept på tårtan sen =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails