lördag 2 juli 2011

Faslig fredag

Igår var en sån där dag när jag flämtade efter luft... Både pga värmen och stressnivån...
Hämtade barnen på sena eftermiddagen. Hemma kvart i 6. På en fredag. Nice...

Lillebror utforskade partytältet över veden. Som bågnade av regnet. Snorkråka är nog vad jag hellre vill kalla det för... Skakade på det lite så vattnet forsade.
"Mamma! Ja vill duscha!" sa han. Så jag knuffade till på ett ställe. Och han fick en dusch utan dess like! Som att hälla en hink vatten över huvudet! Dyngsur var bara förnamnet! "Men mamma! Fååår man duscha med kläderna på!!??" och sen skrattade han så han kiknade! :)
Senare på kvällen råkade jag kasta/tappa eltandborsten, utan borste på, med "järnpitten" rakt i foten på storasyster. Ja...du kan ju gissa hur det lät...
Så...det var min fredag det... Too tired to blog... Får se hur denna regniga lördag blir! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails