måndag 4 april 2011

Skrivar-fan...x2

Idag har jag lyckats...att handikappa mitt arbete.
I fredags fick jag äntligen trådlöst nätverk på jobbet. Så idag gav jag mej på uppgiften att installera skrivaren för trådlöst, vilket den är gjord för.
Allt gick bra. Skrivaren kommenderade mej att slå av och på för att slutföra installationen.
Sen gick det inte mer. Ordern "slå av och på skrivaren" var det enda som fungerade. Vilket jag gjorde ett flertal gånger. Kopplade på och av. Drog ur sladdar. Drog ur nätverk. Installerade om. Inget funkar. Bara ordern "slå av och på skrivaren".
Vet ni hur många gånger man använder en skrivare på en dag? Vet ni hur mycket papper som behövs för att bedriva gruppaktiviteter med övningar? Miljarders miljoner!
Så dagens planering sprack big time!
Planera om. Tänka nytt. Improvisera.
Tror det blev ganska bra till slut. Deltagarna var i alla fall deltagande i min frustration :)

Åkte hem tidigare för att förbereda inför morgondagen och skriva ut det jag behöver på min egen skrivare. MEN det visar sej att bläcket är slut! Vad annars... Färgpatronerna är slut. Och trots att den svarta är full vill skrivaren inte skriva. Skruttpruttskrivare!!! Laserskrivare står nu på önskelistan!

1 kommentar:

  1. Hahahah förlåt om jag skrattar, egentligen tycker jag synd om dig.
    Du är ju en händig kvinna så du fixar säkert till det där väldigt bra

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails