fredag 15 april 2011

Fri!

Började dagen kl 06.00 med 1 ibumetin och 2 alvedon, redo att fortsätta poppa piller med lagom mellanrum hela dagen.
MEN! jag har inte behövt fylla på en enda gång! Helt bra är det inte. Men det gör inte ont längre!
Eftersom solen tyvärr har fläckar, ägnar jag dagen åt att glömma av att äta... Du vet så där "jag ska äta, men först ska jag bara..."
Så eftermiddagens handling utfördes hungrig. Ja, du kan väl gissa hur det gick... "Det där såg ju gott ut... Och om jag köper det där kan jag ju laga... Och en sån där är ju bra att ha hemma..."
Men godis blev det inte i alla fall! Jag klämde på en påse...men la tillbaka den! :)
Sitter nu och pustar i soffan efter att ha klämt i mej en landgång med tilltalsnamnet Lyx.
Pust.
Urk.
Det onda har nu återuppstått. I magen. Men men...känns nästan som att det var värt det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails