tisdag 5 april 2011

RENiT

Idag har jag lyckats tigga till mej en ny jobbskrivare från HP. Eller tigga och tigga...när jag äntligen fått lös ett telefonnummer till supporten och kunde beskriva felet, sa kille i andra ändan själv att dom skulle skicka en ny. Leveranstid 2-10 dagar. Jo men det gjorde ju mina närmaste dagar enklare...not... Men det gäller väl att se det positiva; det kommer ju en ny inom kort (?) i alla fall.

Under tiden får jag använda min egen skrivare. Köpte nya patroner hos RENiT som finns här i byn och drivs av en gammal kompis. Fick excellent service! Rekommenderar verkligen att även du handlar där! Billiga priser och fraktfritt!



Så nu har jag installerat min skrivare i jobbdatorn. Återstår bara att komma ihåg att ta med den imorron... :)

3 kommentarer:

  1. Hmm, beställde o betalade bläckpatroner från just RENIT, men fick bara 75% av varorna - trots att följesedeln listade allt som levererat. INTE seriöst!

    SvaraRadera
  2. Då får jag verkligen hoppas att du kontaktade företaget och berättade om felet som begåtts. Missar kan ju tyvärr alla göra...
    Hoppas det löste sej för dej, anonym.

    SvaraRadera
  3. Till dig Anonym... Det är bara att höra av sig och jag gissar att det var du som mailade idag att det saknades en patron, den är skickad idag och som plåster på såren för vår miss så har jag skickat med ett paket fotopapper. Missar kan alla göra, det händer även de största företagen ibland. Tråkigt bara att du går ut och skriver att vi inte är seriösa innan vi fått en chans att rätta till problemet.
    M.v.h Mikael. Ägare av RENiT.

    Tack Åsa för det fina du skribit om oss.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails