tisdag 12 april 2011

Frustrerad men värdefull...

Vecka 4 på nya jobbet. Varje dag nytt att lära. Nytt som jag inte kan. Inte har i ryggmärgen.
Känner att jag borde kunna... Men vet att det är omöjligt. Allt är ju nytt! Men det är frustrerande...

Blir uppringd av en av cheferna. Han vill att jag ska skicka in mitt CV till huvudkontoret. Min utbildning är så bra att dom vill ha mej "på pränt" för att kunna använda mej (tillsammans med de andra förstås) i deras förfaranden för framtida anbud. Äntligen en arbetsgivare som inser att det jag kan är användbart och värdefullt!

Å visst är det intressant att ju mer man lär sej, desto mer inser man att man inte vet!
Just idag är det just det jag inser...allt jag inte vet...om inlärning, socialt beteende, presentationer, rekryteringsprocesser m.m. m.m.
Men det blir väl bättre med tiden...

1 kommentar:

  1. kul att bli uppskattad i alla fall, vet att du kan!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails