söndag 13 februari 2011

Gravidskärp

Överallt ser man dom. Skärpen som sitter högt i midjan. Precis under brösten. Men nån snygg blus eller tunika.
Så hade jag också velat ha. Man vill ju försöka göra allt för att hippa upp sej lite i och med att 40 närmar sej med stormsteg... :)
Men när jag sätter ett skärp i midjan eller för den delen ikläder mej en singoalla-skuren blus, slängs jag tillbaka i tiden...
Att se gravid ut är ju jättegulligt. Om man är det...
Denna kroppsform, som jag blivit belönad med efter två graviditeter, är för mej ett mysterium. Ska jag se ut så här hela livet? Fortfarande gravidformad (= magen sticker ut längre än brösten) trots att lillebror är 3½ år!

3 kommentarer:

  1. Hua ja, tänkte på de senast igår... Kommer jag att se ut så här i kroppen efetr 3 graviditeter? nej aldrig i livet. Nu jäklar...;-)

    SvaraRadera
  2. Men hur får man bort magen??? Är snart nere på "originalvikt" men magen är kvar...suck...

    SvaraRadera
  3. Ja, det är mystiskt det där med magen....den vill liksom inte komma tillbaks in igen, suck!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails