torsdag 10 februari 2011

Arg som ett bi!!!

När jag är pank som en kyrkråtta blir jag jätteglad när jag ser att nåt av det jag haft till försäljning på loppisgallerian helt tydligt blivit sålt. Jätteglad!
Efter jobbet idag åkte jag dit för att utkvittera lite pengar. Döm av min förvåning när det inte finns nåt registrerat. Slutsats: Stöld!
Åkte till polisen för att få råd hur jag ska göra. Polisen tyckte jag skulle göra en anmälan. Så det gjordes. En anmälan om snatteri från loppisgallerian. Sen var rådet att konfrontera och fråga. Vilket kommer göras i morgon!
Ord kommer väl stå mot ord. Och jag kommer få stå där med lång näsa. För tar jag tillbaka det som är mitt är det ju jag som är en tjuv. Så funkar det. Grrrrr!!! Eller bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!

1 kommentar:

  1. Fy rötti!! Så tråkigt!
    Nä, det här behövde du verkligen inte, suck!

    Här kommer en dunk i ryggen:
    -Klart du ska dit å ifrågasätta!! Pepp pepp!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails