lördag 9 november 2013

I ett litet radhus...

...står tiden faktiskt inte stilla.
Ingen ork för bloggen dock. Går till sängs vid 8 på kvällarna.

Idag grejjas det. Efter en loppistur med kusin började inspirationen bubbla. SÅ:
Jag sätter upp saker på väggarna! 
Har ju bara bott här ett år...så det var väl dags nu.


Återbruk.
Ett magert alternativ. Ett diet-tips alltså:
Sätt upp formarna på väggen så bakar du mer sällan!

Tjock-Buddah. Uppmanar till en stunds meditation.
(Who am I kidding!? Men det ser fint ut i alla fall.)


OCH så längtar jag till påsk så jag får lägga på dagens bästa loppisfynd!

Nej, man kan aldrig ha för många plastmattor. 
De faller under samma kategori som skor

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det! Älskar din idé med formarna på väggen! Skitsnyggt!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Skor fattar jag. Plastmattor fattar jag inte. Snyggt med formar och bilder blev det.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails