tisdag 1 oktober 2013

Nollkoll-dag (vecka? månad?)

Har svurit åt jobbtelefonen som för några veckor sedan slutade ringa. Jo, ringer gör den, men inte så det hörs. Bara i hörlurarna. Idag stormade jag in till den kollega som gillar/kan märket och ryade att telefonen var skit och att han skulle fixa så den lät igen! Vips var det fixat! Med ett snabbt klick på ljudlösknappen... Suck... Känns som jag kommer få äta upp det... :-)

Runt klockan tre hade jag ett missat samtal från mamma. Blev förvånad och undrade vad hon ville!? Sådär på en tisdagseftermiddag!? Det pågick vilt letande efter ridkläder i mitt hem. För på tisdagar har mormor ju ridskolejour! Varje tisdag! Och det hade jag ju glömt...så ridkläderna var inte framplockade... Ännu nåt jag kommer få äta upp...brunetten är snar att påpeka allt om mitt dåliga minne :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails