torsdag 20 september 2012

Irriterad!

De har tydligen börjat med renovering av badrummet i huset.
För flera dagar sedan.
Utan att jag visste.
All komunicering har tydligen skett med min far.
Och det är väl nog så bra.
Med undantaget att han inte visste hur jag ville ha det. Han trodde han visste. Så inget ont över honom.
Men jag undrar ändå varför rörmokaren inte ringt mig!? Som han sa att han skulle!
Nu är tydligen allt redan gjutet. För sent att ändra.
Blir rent ut sagt jävligt irriterande!

3 kommentarer:

  1. Grrrrr....! Det förstår jag! Han får väl bila upp det...
    Nä, ENDEL hantverkare har MYCKET lätt för att ta egna beslut också...de e lite jobbigt men man vänjer sig! :-)
    Kram å klapp på axeln!

    SvaraRadera
  2. Nä fyyyy: jag hade blivit SKOGSTOKIG!!!!!
    Tycker "irriterad" var väldigt snällt med tanke på att du ju lär få leva med det de gör nu ett tag framöver...typ...
    Stor kram och hoppas du förlikar dig med det som blir.

    SvaraRadera
  3. Telefonsamtal att vänta imorgon. Det kan jag lova! GRRRR!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails